maandag 18 augustus 2014

Mijn sieraden stash.♥

He bloggers!
Vandaag laat ik jullie mijn sieraden stash zien! Natuurlijk ga ik niet echt alles laten zien -daar is gen beginnen aan en er zitten oude, minder mooie dingen tussen- maar ik laat mijn favorieten zien, wat ook echt al veel is! Ik ga zowel armbanden als kettingen late zien & ik heb ook 3 ringen... (dat is dus niets :D). Oorbellen kan ik jammer genoeg niet laten zien want ik heb geen gaatjes, maar dat staat wel bovenaan op mijn bucketlist. 
Genoeg verteld, ik denk dat jullie al benieuwd zijn. Kijken jullie mee? 

Voorproevertje... :D



De eerste ketting die ik jullie laat zien heb ik echt al zeer lang. Als kind vond ik dat erg 'chic' maar ik heb hem onlangs teruggevonden en vond hem echt mooi! Ik heb er een subtiel knoopje in gelegd, en klaar! Dit is het resultaat.




De tweede ketting is er ééntje van de New Look. Die heb ik ook al een jaartje, en hij kostte slechts 3 euro!


Deze heb ik ooit eens van een vriendin gekregen, dus weet ik niet goed hoeveel hij kostte en vanwaar hij kwam.



H&M

New Look- 3 euro!

Winkeltje in center parks, +/- 5 euro


 ♥♥♥
Nu is het de beurt aan mijn armbandjes.


Bel & Bo, 15 euro

Six, 3 euro

Pieces, 10 euro

Winkeltje in Frankrijk, 5 euro

( doodskop aan touwtje met ombre, echt zeer mooi! )
Winkeltje in Frankrijk, 3 euro 

Marktje, 5 euro



Hollister, +/- 7 euro



 
Six, zat in een pakje met 4, +/- 5 euro voor de 4 (4de ontbreekt)


Hier zie je het beter (de linkse)
Hema, 5 euro




roosje, Hema, 3 euro voor 3 (3de ontbreekt)

 ??


Tekst: one of a kind, frankrijk, ??

Marktje in Frankrijk, 5 euro

Action, ??

5 armbandjes aan elkaar, America Today, 6 euro!




 ♥♥♥

Dan heb ik nog 3 ringen, de linkse is zelf gemaakt en de rechtse gekregen. Ik heb ook nog een zwarte met klein roosje, van de Hema voor +/- 5 euro maar hij staat niet op de foto.

Q: Zijn jullie ook zo verslaafd aan accesoires?
PS: excuses  voor de slechte kwaliteit!

XOXO, E.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke sieraden! Ik vind je kastje voor je sieraden erg mooi ook.
    Ik ben op het moment verslaafd aan kettingen. Jij hebt erg mooie kettingen, vooral de uil vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter! Ik vind het altijd fijn om die te lezen. Dat herinnert me waarom ik het bloggen doe.