zondag 26 oktober 2014

| How to wear your skinny jeans! | ♥

Hi bloggers!
Toen jullie de titel van dit berichtje lazen stelden jullie zich waarschijnlijk wel vragen. Een skinny jeans is namelijk zeer easy te combineren, en er zijn al duizenden (wat zeg ik, miljoenen) berichtjes over gemaakt. Ik ga het vandaag niet hebben over hoe je jouw skinny kan combineren voor school (en dus zeker niet gewaagd). Ik ga jullie vandaag wél vertellen hoe je jouw saaie skinny kan omtoveren tot een echte fashionable en gewaagde outfit! Je hoeft die skinny niet kapot te scheuren of er gaten in te maken, neen, door gewoon de perfecte combinatie te doen kom je er zeker ook al!


Zijn jullie ook razend benieuwd? 
Lees snel verder!



♥ Rolled & ripped 
Als eerste kan je -ofcoarseeeee- jouw skinny een beetje scheuren. Zo creëer je een stoerdere look. Ook kan je eventueel jouw skinny oprollen langs de buitenkant. Persoonlijk verkies ik voor 1 plooi (zodat je de naad van jouw jeans ziet) van in plaats meerdere keren om te plooien. Maar dat is weer persoonlijk hé ;). Hier enkele leuke looks!








♥ High heels!
Zoals je hierboven al op de fototjes zag, dragen de meeste fahsionista's er hakken onder. Dat maakt een skinny zoveel meer! 
Combineer je deze hakken met een gescheurde jeans? Dan zorgen de high heels voor een extra stoer gehalte.
Combineer je ze dan met een simpele jeans? Dan creëer je een 'chiquere' look! 
Haal die hakken maar boven dus, want ze zijn zo leuk te cmbineren!








♥ Accessories

Jep! Zoals vaak maken de accessoires de look! En met deze skinny moet je zeker geen bang hebben om te veel accessoires te gebruiken. Hoe meer hoe liever eigenlijk. Bij een skinny is dit zeker mogenlijk maar bij sommige andere modellen is het soms echt too much! 
Dus no worries, haal die bracelets & statement maar weer boven!






♥ The perfet top!


Last but not least!
Ja hoor, ik ben het niet vergeten! Het truitje, topje, jasje, etc. dat je boven jouw jeans draagt kan het verschil ook zeker maken! Deze tip is dus één van de belangrijkere tips! Hoe je jouw outfit wilt moet je zelf weten.  Maar ik heb even een aantal standaard stijlen opgesomd voor jullie!

♥ Ten eerste de stoere look! Draag je een jeans jasje boven jouw outfit, dan weet ik wel zeker dat het een echte stoere look is! Een paar high heels eronder en klaar is kees!


♥ Ten tweede kan je ook de klassiekere stijl kiezen. Deze is zeker goed als je al ouder bent, en je al een job hebt. Dan mag je je altijd eens classy kleden hé :). Je kan bv een blouse en een blazer erboven dragen. deze look is meteen al veel 'stijver' maar daarom ZéKER niet minder leuk!



♥ Tot slot: de 'cute' stijl. Over deze schrijf ik bijna nooit. Ik draag het zelf niet zo vaak, al die strikjes en bolletjes. Het is echt niets voor mij. Maar hij bestaat wel degelijk en mag er best zijn! Ik heb zo een vriendin dat helemaal gek is van deze stijl, en voor haar plaats ik deze er zeker graag bij!
Hoe creëer je die schattige look? Een paar platte schoenen (of high heels met een schattige toutch, bv een strikje of ene pastel kleurtje). Ook kan je een bolletjes shirtje erboven dragen of een croptop. Met strikjes en kantjes maak je deze stijl helemaal af!

Zo, dat waren mijn tips een beetje!
Zijn jullie al veel meer geneigd om jouw skinny iets gewaagder te dragen?

Ik heb alvast erg veel zin om enkele jeans uit mijn kast te gaan halen en te combineren!

XOXO, E.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! Ik vind het altijd fijn om die te lezen. Dat herinnert me waarom ik het bloggen doe.