dinsdag 23 december 2014

| What to wear on Christmas/Newyear? | ♥

Hi!


Het is nu dinsdag, en morgen is het kerstavond! Yeah. Ik heb zoveel zin in de feestdagen. Lekker gezellig met de familie feest vieren, maar ook de perfecte outfit vinden voor op kerstmis, en oud & nieuwjaar! Daarover ga ik het vandaag hebben. Hoe vind je nu de perfecte outfit? Ik weet zeker dat er nog enkelen onder jullie die outfit nog niet gevonden hebben, en overmorgen is het al kerstmis!
Lees dus zeker verder!



Voor kerst:
Met kerstmis lijkt het mij beter om een 'gezellige' outfit te vinden, dan eerder iets heel chic. Op kerst gaan de meeste jongeren ook niet uit. Ik zou eerder gaan voor een kleedje dan een broek, omdat het gewoon de gelegenheid is om eens een kleedje te dragen. Zoals ik al zei, zou ik het niet te chic maken; dus niet te veel glitters etc. Ik verkies eerder een wolle, oudroze, bruin, kerstprinte kleedje  dan een high fashion iets. Dat past gewoon niet echt bij kerst vind ik. Ik heb enkele voorbeeldjes voor jullie klaarstaan, die als inspiratiebron kunnen dienen!
De gewone little black dress is nog steeds hot met welk feest dan ook!
Een schattig kleedje, met een leuk kraagje en een wijde rok, dat vind ik helemaal kerstsfeer!
Een wollen, donker grijs kleedje kan ook echt zeer leuk staan! Doe er een paar leuke bottjes onder en je bent helemaal hip.
Geruite kleedjes, ja dit is nu echt helemaal in kerstmodus! Ik hou er zoveel van!


Oud/nieuwjaar
Met oud-en nieuwjaar kan je die glitters maar best uit je kast halen! Maar het moet niet natuurlijk. Een little black dress kan zeer mooi staan zonder glitters. Wel raad ik aan om er een hak onder te dragen, dat maakt het altijd eleganter natuurlijk. Je kan ook best enkele leuke accessoires zoals armbandjes of tasjes erbij kopen. Zo ga je zeker schitteren! Misschien kan ik jullie best opweg helpen met enkele inspiratie fototjes die ik van Tumblr haalde...
glitters glitters en nog eens glitters! Maar de gewone little black dress is nog steeds zo fijn!


Op nieuwjaar hoef je helemaal geen jurkjes te dragen. wat nu ook erg in de mode is, is de jumpsuits/ playsuits! Persoonlijk vind ik wel dat je er dan een hakje onder moet dragen, zo wordt het nog eleganter. Accessoires zullen ook hier erg leuk staan en tot slot, vergeet geen leuke haarstijl! ;)









En een leuke playsuit met nylon kousen, kan zeker even mooi zijn!






Q: wat gaan jullie dragen met de feestdagen?

Dikke kus, E.

4 opmerkingen:

  1. Mooie kleding hoor. Ik heb niks ingewikkelds gedragen. Ik droeg met rode blouse de ene dag in combinatie met een zwarte jeans. De andere dag droeg ik mijn donkergroene cashmieren trui. Lekker zacht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heyy really nice designer tops for party wear in first front itself ... very shiny for the party things .. you will really look for a diva

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Buy now with Flat 45% Discount on Online Crop Tops for Women at IndiaRush

    BeantwoordenVerwijderen
  4. According to festivities and Seasons, the exemplary styles of fabric do make a heart throbbing impressions in the minds of wearer. We have Lehenga, Wedding Gown visit at..
    Designer Bridal Lehenga

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter! Ik vind het altijd fijn om die te lezen. Dat herinnert me waarom ik het bloggen doe.