donderdag 5 februari 2015

Trends voorjaar 2015

Hi bloggers!
Mijn vorige 2 artikeltjes waren allebei wishlists, ik was even in een 'wishlist-bui' haha. Maar nu heb ik wat anders voor jullie klaarstaan. Namelijk de trends voor het voorjaar 2015! Nu de winter hopelijk al aan het voorbijgaan is, kijk ik maar al te graag uit naar de lente! Nieuwe kleren én nieuwe trends. Maar wat zijn die trends nu eigenlijk? Ik vertel het jullie allemaal in dit artikeltje! Kijken jullie ook al uit naar de lente?



Als eerste heb ik super goed nieuws voor jullie! Jeans broeken, jasjes, noem maar op, blijft ook in het voorjaar van 2015 een trend! Als dat al geen opluchting kan zijn.

2015 wordt werkelijk een artistiek jaar! haha, met andere woorden, je gaat zeer veel prints terugvinden op de kledij van het voorjaar. Klinkt het woord 'bohémien' jullie bekend in de oren? Dat staat eerder voor de hippie stijl. Franjes, losse bloesjes, noem maar op! Lekker gezellig toch? Ook bloemenprints ga je vaak terugzien.

Leer! Ja hier ben ik echt blij om. Ik kocht me vorig jaar een niet al te goedkoop ;) lederen jasje in de mango. Wat ben ik blij dat ik deze nog eens uit de kast kan halen!!

Ook zijn alle lengtes goed! Je kan kort gaan, of extra lang! Weet je niet wat te kiezen? dan kan je nog steeds voor een gulden middenweg gaan, en tot op knielengte. Alles kan!
Extra lang!

Extra kort!

Liever iets tussen de 2?

Natuurlijk zijn er nog veel meer trends, maar dan maak ik nog wel eens een tweede artikel.
Q:Welke trend vinden jullie leuk?

XOXO,E.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! Ik vind het altijd fijn om die te lezen. Dat herinnert me waarom ik het bloggen doe.