woensdag 4 februari 2015

Zara wishlist.♥


Hey!
Ik was onlangs nog eens op de site van de Zara aan het kijken, zoals ik wel vaker doe, en ik kwam heel veel leuke dingen tegen! Ik besloot dus om er een wishlist van te maken. Het zijn ondertussen al twee weken solden en oh, wat kan je koopjes doen bij de Zara! Soms vind je een zomershortje tijdens de solden en dan denk ik, ik kan hem maar beter kopen en wachten tot het goed weer is. Ik heb een aantal items voor jullie op een rijtje gezet. Er is weinig uitleg bij nodig, laat jullie vooral inspireren en misschien eens activeren om naar de Zara te gaan. Zijn jullie benieuwd? Kijk dan snel verder!




















Q: hebben jullie al veel geshopt in de solden?
XOXO, E.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! Ik vind het altijd fijn om die te lezen. Dat herinnert me waarom ik het bloggen doe.