dinsdag 3 februari 2015

(Summer vibes) bikini wishlist

Hey allemaal!
Wat is het weer heel lang geleden! Ik heb het namelijk zeer druk met school. Lame excuse... ik weet het maar dat is gewoon de harde waarheid! Ik ga vanaf nu zoveel mogenlijk berichtjes schrijven, en misschien in mijn minder drukke dagen wat extra berichten zodat ik ze kan verspreiden. 

Met dit artikel hoop ik toch heel erg veel goed te maken! Ik ga deze zomer lekker veel doen. Eerst op chirkamp, dan met het gezin naar Frankrijk, in de buurt van Biaritz, en daarna met 3 vriendinnen naar spanje! Ik heb echt al enorm veel sites bekeken om mijn fantastische summer bikini te vinden, en deze twee sites zijn m'n favo's!!

1) Als eerste zeer bekend, o.a. voor lingerie maar ook zeker voor badmode:
Victoria Secret (klik hier eventjes op, zo kom je rechtstreeks bij de bikini's terecht!)
2) De tweede site is iets minder lang bekend, maar echt hemels! Triangl zoals jullie allemaal wel kennen!

Ik ga nu mijn favoriete bikini's laten zien voor jullie, dus klik snel op meer lezen!




Mijn opper topper leukste bikini die ik ooit gezien heb. Wauw, ik ben echt verliefd denk ik ;)
Deze is van VS en het topje kost $38.50. Het onderstukje $22,50
Deze moet ik gewoon bestellen!

- $38 + onderste $25.50


Deze is wat simpeler, maar je hebt ze in tientallen kleuren! Ooit hebben ze deze in een fantastisch mooie slangenprint gehad, maar die is inmiddels al uitverkocht. $48 voor het bovenste!




En dan mijn laatste van VS is ook weer simpel, maar toen zag ik de prijs en dacht ik wauw, een echt koopje, zeker voor zo'n duur merk!
$21 voor het topje, ook deze hebben ze in verschillende kleuren. Donker oudroze en een groen met blauwachtig iets.




Nu over naar Triangl, die een pak duurder zijn! Misschien ga ik me er ooit wel eens eentje bestellen, wanneer ik lang genoeg heb kunnen sparen ;)
POPPY - MELON ROSE - TOP
Dit is mijn favoriet van triangl. Ik vind het zo leuk, met dat goud. Jammer maar helaas, deze bikini kost $89 :/


Deze bikini vond ik echt hemels! WAUWWW mooier dan alles wat ik al ben tegengekomen! Ik denk dat deze uitverkocht is want ik zie hem alleen bij 'lookbook' staan. Zo jammer!
LILY - STRAWBERRY KISS - TOP

En ook deze vind ik super! Leuke afsluiter met die lichte kleuren, de prijs vind ik jammer ook erg veel, $89.


Q: zijn jullie ook zo verslaafd aan bikini's? Welk zijn jullie favoriete shops? Laat het me weten 
XOXO, E.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! Ik vind het altijd fijn om die te lezen. Dat herinnert me waarom ik het bloggen doe.