zondag 9 november 2014

| spam je blog |

Hi boggers!

Wat is er leuker dan een spam je blog artikeltje? Ik vind dat soort berichtjes super fijn, en de meeste lezers van mijn blog ook wel!
Wat betekenen spam je blog-artikeltjes nu juist? Het is heel simpel. Normaal mag je het linkje van jouw blog nooit in een reactie plaatsen, omdat je dan eigenlijk illegaal reclame maakt voor jouw blog en dat word als spam bekeken. Toch doen sommigen het, en eigenlijk is het ook niet zo erg. Maar de meeste blogbeheerders hebben toch liever dat je dat niet doet. Maar in spam je blog artikeltjes mag het wél! Fantastisch toch om een klein beetje reclame te maken voor jouw blog?
Ik ga het elke 2de zondag van een maand doen, en dit om de 2 maanden. Dus voor de duidelijkheid, het volgende spam je blog artikel vind plaats op 11 januari, die daarna op 8 maart.
Sommigen vinden het veel en anderen weinig. Ik vind het net goed!


Spammen is de boodschap!

XOXO, E.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! Ik vind het altijd fijn om die te lezen. Dat herinnert me waarom ik het bloggen doe.