zaterdag 11 oktober 2014

| The boyfriend jeans | ♥

Hey!
"What about a boyfriend jeans when you don't have a boyfriend?"
Dat is de vraag die ik mij onlangs stelde. Nu, de meeste mensen letten er niet op of je nu een vriendje hebt of niet om die broek te dragen. Maar ja, ik dacht er opeens aan, typisch mij ;)
Buuuut no worries guys! Het maakt echt niet uit of je nu een vriendje hebt of niet!
Draag die fantastic pants maar! Ik zal waarschijnijk de enige zijn die deze vraag stelt.
Maar door deze vraag zijn we wel aangekomen bij het onderwerp van mijn nieuw artikeltje :
De Boyfriend jeans! 
Benieuwd? lees verder! 
 






♥ Eerst en vooral: Wat is die boyfriend jeans nu juist?
 Hoe ik denk dat je het best kan formuleren:
Een boyfriend jeans is een jeans die een beetje oversized is waarbij het kruis lager hangt, die soms naar onder toe iets smallere pijpen en ook vaak opgerolde pijpen heeft.
Deze jeans is dan ook echt heel erg comfortabel!  



♥♥♥



♥ De boyfriend jeans, ja dat is momenteel een echte topper he! Heel NYC loopt er mee rond, en in België is het ook een echte trend. Ik vind het altijd leuk om column's over een trend te schrijven. Dan zoek ik er een beetje meer over op, zodat ik helemaal up to date ben en zo zijn jullie dat natuurlijk ook. En het is gewoon ook leuk om erover te schijven als iets 'hot' is dat moment, omdat je het dan dag in- dag uit over straat ziet lopen (dat kledingstuk zie je niet lopen, maar ik bedoel mensen die het aanhebben hé, haha.)
Anyways.
Ik ga jullie eerst enkele tips geven hoe je ze kan combineren (dat is zeker niet onbelangrijk, want het is niet een al te makkelijk kledingstuk om te combineren) en daarna laat ik mijn favorieten nog eventjes zien! Kijken jullie mee?

♥♥♥


Tips & Tricks: How to wear.


1. de boyfriend jeans en een dikke trui!
 
De boyfriend jeans staat altijd leuk op een dikke trui! En zeker in de winter. Zo vorm je eerder een nonchalante en comfortabelere look. Je ziet er dan wel niet echt classy uit, dus let daar voor op! Wil je er dan eerder iets stijlvoller uitzien? Combineer het dan met een paar stoere pumps. Wil je het dan waar zeer casual houden? Draag er dan een paar sneakers onder. Maar let op dat het niet te slonzig wordt.








2. De boyfriendjeans en de "chique" look.
De boyfriend jeans in combinatie met een "chique look" vind ik persoonlijk echt geweldig!
Het zijn eigenlijk twee totaal verschillende stijlen, maar net omdat je ze met elkaar combineert wordt het zo leuk! Hoe maak je nu zo'n "chique" look in combinatie met de boyfriend jeans? 
Eerst en vooral draag je er best hakken onder. Dat maakt het sowieso al eleganter en stijlvoller. Dan doe je er best een mooiere top op aan, mag ook effen zijn want dat staat ook altijd goed of wat chiquer, want dat staat dan meteen weer veel stijlvoller.
Draag er dan vervolgens een blazer op. Door voor een blazer te kiezen word het meteen al een heel andere stijl.
En tot slot: kies voor een clutch (of handtas) met eventueel wat parels of glitters. Je kan er dan ook nog wat accessoires zoals armbanden, ringen, oorbellen, een ketting of een zonnebril op dragen. Ziezo! Fantastisch toch, deze look?



3. De boyfriendjeans en de platte schoen

boyfriend-jeans-5    boyfriend-jeans-8

Hou je dan weer niet zo van hoge hakken of kunnen je voeten wel een dagje zonder gebruiken? Kies dan voor de platte schoen in combinatie met de boyfriend jeans. Resultaat: een casual look met een  ‘stoere’ inbreng. Tip: de herenschoen maakt de boyfriend jeans nog stoerder. Ben je meer een echt meisje-meisje? Combineer dan je boyfriend jeans met ballerina's of loafers.

♥♥♥

Zo, dat was het dan. Wat vinden jullie van deze trend?
XOXO, E.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! Ik vind het altijd fijn om die te lezen. Dat herinnert me waarom ik het bloggen doe.