dinsdag 12 augustus 2014

How to be a surfer girl.♥

Hi!
Het is nu dinsdag en ik ben waarschijnlijk nu in Frankrijk aan het surfen!
Yeah! Maar ik laat jullie niet in de steek, ik heb een aantal artikelen ingeplant (zoals deze).
Ik wou gewoon even vermelden dat ik op surfkamp ben, en dan dacht ik dat het de perfecte gelegenheid zou zijn om jullie enkele tips te vertellen hoe je nu zo'n echte surfer girl kan zijn.



Hebben jullie er zin in?
Kijk dan snel verder!




♥Ten eerste  moet je de look hebben.
Dat is eigenlijk helemaal niet zo moeilijk. In één woord moet je gewoon een : NONCHALANTE look hebben. Niets is erover in de surfer wereld. Draag die losse tops, ook al zie je jouw bikini erdoor. Dat hoort erbij. :) Draag dus casual kledij en zeker niets chic. Ook jouw make-up mag niet overdreven zijn. Doe zeker geen lipstick op, wel kan je een beetje lip gloss gebruiken. Doe dan nog een beetje mascara en eyeliner erbij, en je bent al helemaal klaar!


♥ Je moet -natuurlijk- echt surf haar hebben.
Dit is wel een moeilijke. Jouw haar moet een beetje in de war liggen, en wat krullen, MAAR het moet nog goed liggen ook. (haha als jullie begrijpen wat ik probeer te vertellen.) Het moet dus lijken of je net gesurft hebt. Dit is zeker niet simpel. 
Ook hebben de meeste surfers lichter haar omdat ze veel tijd spenderen in de zon en 
ook door het zout zeewater word jouw haar blonder. Maar daarom zijn nog niet alle surfers 
blond hoor :)
Hoe kan je dit nu allemaal doen?
Voor lichter haar doe je een beetje zeezout in water doen en dat kan je op je haar spuiten door middel van een haar spray. Dit is niet moeilijk dus. Jouw haar zal na een tijdje een beetje lichter kleuren en je hebt van die naturlijke golven. Als je stijl haar hebt, kan je jouw haar best elke ochtend krullen, maar wel met grote krullen, zodat het golvend lijkt. Degene die al krullend haar hebben moeten er gewoon voor zorgen dat het niet te dichte krullen zijn, dus af en toe eens stijlen kan dan geen kwaad maar iet elke ochtend, en je hoeft het ook niet helemaal stijl te krijgen want dat is niet de bedoeling.
Just test it ! :)
Voor meer uitleg kunnen jullie altijd een berichtje van girlscene. klik hier om te weten te komen hoe je een beach hair spray moet maken.

♥ Je moet een goed figuur hebben en een kleurtje hebben.
Dat laatste is vanzelfsprekend. Je gaat wat in de zon liggen of naar de zonnebank. Als je toch niet o snel kleurt kan je altijd eens zelfbruiner uitproberen.
Een goed figuur, dat is wat anders! Er zijn ook velen onder jullie die denken dat ze dik zijn, en dat helemaal niet zijn!! Je hoeft niet onnodig af te vallen, want zo krijg je nog anorexia. En dat willen we niet, he. Eet gewoon zeer gezond en regelmatig. Sla geen enkele maaltijd over, je kan eventueel een klein beetje minder eten, maar niet eten is zeker geen optie. Dit werkt wel alleen op lange termijn. Als je echt snel wil afvallen kan je een dieet volgen, maar dat hou je niet vol! Gebruik dus best de langetermijntips, en begin dan al vroeg genoeg op voorhand met het afvallen ;). Je kan ook de 4-urtjes overslaan, dat is geen enkel probleem.Vermijd soepen, maar dat hoort dan weer bij gezond eten, wat ik eerder vermelde. 
♥ Draag echte surfer kleding.
Ga niet jouw kledij kopen bij bv massimo dutti, maar ga naar de united brands, en koop jouw garderobe van echte skate & surfer merken. Wat heb je zeker nodig voor jouw vakantie als surfer?
* Jeans shortjes
* een paar jeans'en (voor de slechtere dagen)
* basic tops
* zomerkleedje in leuke kleurtjes
* vestjes en kap truien
* flatterende bikini's
* flip flops
* een coole zonnebril (met  bv  reflecterende glazen
* echte surf armbandjes / accessoires
Met dat laatste bedoel ik armbandjes gemaakt van zeeschelpen etc. 

♥ Tot slot: Volg surflessen en wordt een echte surfer!

Dat waren mijn tips.
Geniet nog even van wat sfeerfotootjes 
xoxo, E.


♥♥♥






















Q: Houden jullie ook zoveel van surfen en wat gaan jullie doen deze zomer?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! Ik vind het altijd fijn om die te lezen. Dat herinnert me waarom ik het bloggen doe.