woensdag 20 augustus 2014

Stijlicoon Blake Lively .♥

Hi bloggers!
Nu jullie mij ondertussen wel wat beter kennen -of dat hoop ik toch ;)- vind ik het zelf ook erg belangrijk om het even te hebben over onze stijliconen. Want het is wel belangrijk dat iedereen een stijlicoon heeft, zodat je je daarop kan baseren. 
Mijn stijlicoon is namelijk Blake Lively. De meesten onder jullie kennen ze wel, dé Serena van der Woodsen, uit Gossip Girl.
Serena is niet alleen beeldschoon, heeft een kledingkast die gewoon zo jaloersmakend voor alle fashionista's is maar is ook geboren op 25 augustus, dat betekend de dag na mijn verjaardag (maar wel 12 jaartjes eerder!) Voor mij is zij gewoon perfectie, en ik ben niet de enige die er zo over denkt.
Ik ga jullie vandaag dus iets meer vertellen over mijn stijlicoon -wat ook wel de stijlicoon van mijn meeste lezers zal zijn ;)-. 



Lees snel meer!


Eerst en vooral moeten jullie zelf uitmaken wie jouw stijlicoon is, want het hoeft geen Blake te zijn hoor! Er zijn genoeg stijliconen in de wereld.
Het belangrijkste bij het vinden van jouw stijlicoon is dat je de vraag stelt: Vind ik dit leuk? Haha als jullie dit lezen denken jullie, dat is toch logisch? Ja natuurlijk! Maar er zijn er nog altijd die niet goed weten wie het is, maar de vraag die jij je moet stellen is zeer simpel. Hoe ouder je wordt, hoe beter je zal weten wie het is, dus maak je niet ongerust als je echt niet weet wie jouw stijlicoon is. Zoek gewoon op internet wat beroemde mensen op, ontleed hun kledingstijl en je vindt het wel vanzelf hoor! 

Nu wat meer over de stijl van Blake, want daar gaat dit berichtje immers over. Iedereen kent wel de serena van der woodsen in Gossip Girl, want daar werd blake bekend door. Ze speelde de hoofdrol, en droeg steeds casual en dagelijkse kledij, maar haar items waren altijd prachtig! Ook buiten Gossip Girl heeft Blake een fantastische stijl. Ze is steeds 'chic' en 'klassiek' gekleed maar altijd met een hedendaagse toets. Er zit altijd wel een randje aan haar outfit dat het stoer maakt. Ik vind dat ze in haar avondkledij altijd het best staat. Ik weet niet hoe groot haar kledingkast is maar ik ben er alvast suuuper jaloers op. Ook combineren vind ze blijkbaar niet erg moeilijk, want ze doet het zeer goed! Mijn stijl is ook een beetje 'chic' zoals je het kan noemen. Naar feestjes draag ik ook vaak leuke jurken die eerder chic dan echt cute zijn. Of een klassieke broek met een blouse. 







 



Q: Wat vinden jullie van de stijl van Blake Lively en wie is jullie stijlicoon?

XOXO, E.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! Ik vind het altijd fijn om die te lezen. Dat herinnert me waarom ik het bloggen doe.