dinsdag 12 augustus 2014

About me & my blog.♥

Lieve bloggers!
Ik ben een meisje van 14 jaar (ik word 24 augustus 15, YEAH!)
Ik woon in het gezellige België (niet zo gezellig dus). En verblijf in een heel klein dorpje waar niets te beleven valt. Het liefst zou ik in een stad wonen om veel meer inspiratie te krijgen, maar dat is spijtig genoeg niet het geval. 

Dit is mijn allereerste berichtje op deze blog.
Ik had hiervoor ook al een blog (en heb hem nog niet verwijdert), maar ik had niet echt een concept, en dat beviel me eigenlijk niet echt. Nu heb ik wél een concept gevonden, namelijk dat ik anoniem blijf. Je kent het wel, zoals in gossip girl, maar dan verspreid ik uiteraard geen roddels! Dit is een fashionblog, met een tikkeltje beauty.

This is me!♥


Lees snel verder...


♥ Waarom Fashion?
- Ik had het al van kinds af aan in mij denk ik, en het heeft ook wel wat te maken met mijn figuur. Ik heb een redelijk goed figuur, ook al zeg ik het zelf ;). Alleen vind ik mezelf wat te klein. Dus eens ik mijn maat  heb gevonden, sta ik wel met redelijk veel. Fashion is gewoonweg mijn passie. Ik hou van trends volgen, maar natuurlijk ook van trends zetten (al is dat laatste wel echt moeilijk!).

♥Waarom Beauty?
-Eerlijk gezegd, wist ik vroeger (tot nog niet zo lag geleden!) niet veel van Beauty af. Ik zorgde er wel altijd voor dat ik er netjes uitzag, maar van al die crèmes etc. wist ik niet veel. Onlangs leende ik het beauty boek van lauren conrad van een vriendin. Zij vertelt zoveel dingen op zo'n eenvoudige manier! Nu ben ik ook echt helemaal weg van beauty. Natuurlijk weet ik er zeker nog niet alles van, maar ik zal wel leren in de loop der tijd, door ook beauty berichtjes te posten. Ook heb ik nu ontdekt dat fashion zonder beauty niet alles is. Je kan dan nog wel de prachtigste outfit uitgekozen hebben, maar als je er niet goed/ fris uitziet in jouw gezicht, is die outfit helemaal niets meer.

Zo, nu weten jullie al wat mijn concept en hoofdthema's zijn. Ik zal ook nog even de naam uitleggen.
Mijn blog heet -zoals je al gelezen hebt ;)- Neon Fall. Neon -off coarse- is dé trend momenteel. Ik was wel eventjes aan het twijfelen, want ik dacht als neon nu eens uit de mode is, dan is mijn naam niet goed meer. Maar ik kan hem later altijd veranderen hé! Ik vond het gewoon goed klinken. Letterlijk vertaald betekend neon fall dus de val van de fluo... Niet te veel over nadenken dus, want dat heeft niet echt een betekenis. Maar zoals jullie misschien wel al weten betekent fall, herfst (het is een synoniem voor autumn). Ik wou eigenlijk het cliché verbreken dat de herfst altijd saai en somber is. Iedereen denkt aan bruine bomen/blaadjes en dat is vaak in de kledij dan ook te merken. Maar hé, loop eens in de herfst door een bos? Heb je nog nooit fel oranje blaadjes gezien? Ik wel hoor! Die zijn er ook, en dat wou ik even duidelijk maken. De herfst is niet zo somber als je denkt, en da maakte ik duidelijk met juist het tegenovergestelde. (Ik weet ook wel dat die blaadjes niet uit neon bestaan, maar om 2 uitersten te vergelijken, word het eens zo duidelijk).

In de herfst ga ik dan natuurlijk ook een soort reeks plaatsen die met de 'fall' en 'neon' te maken heeft, maar dat vertel ik later wel.


Hebben jullie vragen/opmerkingen over wat dan ook? Dan kan je me altijd een mailtje sturen via: anonymousfashionista99@gmail.com
Ook kan je natuurlijk reageren op alle berichtjes.
Volgen kan je me via GFC (Google Friend Connect), dat vind je in de rechterzijbalk, of via Bloglovin (dat vind je daar ook).

Bon, dat was het zo'n beetje. 

xoxo, E.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! Ik vind het altijd fijn om die te lezen. Dat herinnert me waarom ik het bloggen doe.